rozciaganie_odprezone

zamawiamAutor: Pavel Tsatsouline, 152 strony, format B5, miękka oprawa, cena 29,90 PLN

Konwencjonalny stretching dąży do dosłownego rozciągnięcia tkanek, co jest niebezpiecznie i nieefektywne. Opisywana tu metoda uczy mięśnie, jak wejść w rozciągnięcie przez relaksację, wynikające z mechanizmów nerwowych.

Rozciąganie tkanek może trwać lata, natomiast zmiany w bodźcach nerwowych są natychmiastowe! Twoje mięśnie zaczną się wyraźnie wydłużać już od pierwszych zajęć, a w ciągu kilkunastu tygodni osiągniesz naprawdę niesamowity poziom elastyczności.

http://pillolepererezione.net/viagra-senza-ricetta http://pillolepererezione.net/cialis-vendita

super_stawy

zamawiamAutor: Pavel Tsatsouline, 124 strony, format B5, miękka oprawa, cena 29,90 PLN

Czy jeśli się rozciągam, są mi niezbędne osobne ćwiczenia do rozruszania stawów? – Tak, bowiem są to dwie całkowicie różne kwestie. Ruchomość stawów jest czymś innym niż rozciągnięcie i gibkość mięśni. Zauważ, że np. osiągniesz kompletny ruch w stawie biodrowym, gdy stojąc pionowo, przyciągniesz zgięte kolano do klatki piersiowej. A to nie wymaga rozciągnięcia. Natomiast, gdybyś rozciągał się i podnosił nogę prostą, mięśnie z tyłu ud naprężą się znacznie wcześniej i wstrzymają ruch, nie pozwalając na całkowity trening stawu. Stąd ćwiczenia poprawiające dobrą ruchomość, siłę i zdrowie stawów tworzą oddzielny zbiór od ćwiczeń rozciągających.